fredag 29. januar 2010

Scrappetørke..

Nei no har denna scrappetørka mi vart litt for lenge synes eg! Scrappa et kort på screppatreffet forrige fredag, men thats it desverre! Henger så langt etter når det gjelder album at det er litt demotiverende. Også har jeg bare 12x12 album og ønsker å scrappe mindre! må vel bare få ut fingern og sette meg ned.

Har nå et storprosjekt i tankene. Har nemlig så mange hvite vegger i dette flotte huset mitt. Nå står den store hvite veggen i gangen for tur! Tenkte jeg skulle prøve meg på STORE lerret! Noen som har noen erfaring med dette? Tenkte liksom å lage en collage på et stort lerret. Dekke lerrete først med masse fantastiske mønsterpapir også bare scrappe i vei.. Tar i mot alle ideèr med stor takk!!

3 kommentarer:

  1. Høres ut som du er på god vei ut av scrappetørka, hørtes ut som et super spennede prosjekt.
    Håper vi kan bidra med inspirasjon på Scrappekammeret!

    Ha en fin helg,

    Hilsen Guro

    SvarSlett
  2. Du får vel fart på inspirasjonen neste fredag, vel???
    Det er vanskelig å scrappe stort - så det har jeg ikke gjort ennå... 12x12 er egentlig stort nok for meg:0) hi hi.
    Kristine har malt med de fargene hun har i stua, brukt strukturpasta og maling med store bevegelser - eller latt ungene malt!! KNALLFINT!!

    SvarSlett
  3. Da har jeg notert meg at du kommer! Blir kjempekjekt som alltid. Foreløpig er vi 8!
    Permen skal være med den!!!
    klems

    SvarSlett