søndag 10. april 2011

Steinkjerscrepp{a} 2011

Da e helga over og gjett om vi har koooooooooosa oss.. kommer til å legge ut litt etter litt her da eg har vært med i en del utfordringer fra ulike utfordringsblogger som jeg faktisk kan være med på! Herlig opplegg i år som i fjor! Fikk da jammen laga 7 kort og det er eg veldig fornøyd med! Møtt mange herlig sprudlende scrappedamer og scrappe-energien e på topp!!! Mått faktisk ta fram scrappeutstyret og lage litt no når ungan va i seng og. Mye vil ha meir e det nå som heite og stemme for meg no ja. 20 timer med scrapping på to dager gir mersmak ja!

Første opp obligatoriske oppgave var å lage seg navneskilt


2. MÅ-oppgaven var å lage en ATC! Her e min ATC

Den leverte jeg inn og ble laminert. Så på slutten av treffet fikk jeg trekke meg en Atc som noen andre hadde laget som et minne fra treffet. Jeg var så heldig og fikk denne flotte ATCn fra Torhild som blir hengende på scrappeveska mi.


Tro hvem som fikk min ATC?






3 kommentarer:

  1. Takk for ei fantastisk helg! Jeg er også full av scrappergi ;) og er glad jeg har noen dager fri denne uka også.

    Ønsker deg ei fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for en super duper helg!!!
    OG jeg vet hvem som fikk din ATC:0)
    - og det var så utrolig kjekt; en dame som digger ugler og som har en vakkert navn - Ann Cicilie!!!! men med I!!! kunne ikke ha passet bedre!!

    SvarSlett