søndag 15. november 2009

Da e eg i gang med diverse julescrapping..

Begynner med å legge ut julekortet fra 07
litt dårlige bilder da, men men..

Framside


inni kortet:


Da er jeg i gang med å lage julekort og andre julepapir ting som jeg skal gi bort til jul. Kan desverre ikke legge noe ut her nå da de som skal få det kanskje stikker innom her og da blir d jo ikke noe spennende... Men dersom noen har gode tips til ting å scrappe til de som man egentlig ikke gir julegaver til så er jeg veldig interessert. Legg ut en link her da vel! Pynting av diverse sjokolade esker har jeg oversikt over også laget jeg slike godteposer her for en stund siden.. Dette var til en som hadde bursdag..






Kanskje jeg skulle lage slike juleposer av noen slag... hmmm.. tenke tenke. Kom med forslag!

1 kommentar:

  1. Heia! Prøver igjen! Liker denne godteposen som du har laget! Du er flink, Ann- Cecilie!
    Blir nok å følge med hva du produserer;-)
    Klem!
    Alvilde

    SvarSlett